sobota 22. února 2014

Lifebar tyčinky

O Lifebar tyčinkách od Lifefood už jsem toho slyšela hodně, a nedávno nastal čas, abych si udělala radost a zkusila, jak chutnají! Rozhodně to není žádná každodenní záležitost, protože 1 tyčinka stojí 29 Kč.



Tyčinky se vyrábějí už v 10 různých příchutích, mě nejvíc zaujala příchuť mladý ječmen a chia semínka, protože mladý ječmen právě užívám. Tyčinky jsou všechny bezlepkové, vyrobené z bio potravin, zpracované do 40° tudíž vhodné i pro lidi co jí syrovou stravu. Neobsahují žádné živočišné složky, tedy jsou vhodné i pro vegany, jsou bez umělých sladidel a přidaných cukrů. Sladkost vytváří datle.

To je všechno super! Musím ale říct, ještě že existuje tolik příchutí. Neochutnala jsem ještě všechny, a samozřejmě záleží na chutích každého z nás, ale chuťově mě některé dost zklamaly. Moje asi nejoblíbenější co se chuti týče je příchuť Brazil nuts&Guarana. Hodně mi chutnala taky kokosová a třešňová. Fíková byla docela fajn, ale tam mi vadily drobná křupající semínka.


Naprostým zklamáním pro mě byly obě čokoládové (jedna obyčejná čokoládová-raw chocolate, a druhá raw čokoládová s konopným proteinem). Nevím, možná jen nejsem zvyklá na tu raw čokoládu, ale vážně mi tyto dvě nechutnaly. Manžel to shrnul tak, že moje domácí proteinové tyčinky jsou prostě lepší :) (recept ZDE)

Nicméně určitě doporučuji ochutnat, myslím si, že každý najde svoji oblíbenou příchuť. Je to taková výživná svačinka, a určitě zdravější než snickersky a jim podobné, nebo leckteré "rádoby zdravé" müsli tyčinky plné cukrů!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když se v komentářích podělíte o své zkušenosti, připomínky a rady!
Pavla