neděle 15. prosince 2013

Advent může začít

Vím, první adventní neděle už byla :) Ale pro mě až do 14.12. existovala spíš práce a manžel. Dostala jsem za úkol zorganizovat firemní vánoční večírek pro 2 firmy (cca 110 lidí dohromady). Samozřejmě jsem to řešila několik týdnů předem, ale většina věcí se stejně řešila od začátku prosince do posledního dne.

Nicméně, byla to pro mě výzva. Ještě nepracuji ani rok, takže jsem vůbec nevěděla, jak to na takovém večírku chodí a co je potřeba zařídit. Do toho mi ještě na poslední chvíli neočekávaně přibyla práce, takže jsem měla co dělat abych to stíhala. Díky Bohu za sílu, kterou dává jen On! Ale i můj drahý mě podporoval, uklidňoval, i prakticky pomáhal s přípravama.

Nakonec to snad dopadlo dobře, výzdoba se moc líbila, lidé jedli, pili, tancovali... Tak uvidíme po víkendu, jaké budou ohlasy. Každopádně ve všem tom stresu jsem ani neměla náladu (natož čas) péct cukroví. Manžel měl narozeniny, takže jsem upekla cheesecaky a připravila občerstvení, ale to bylo tak všechno. Ale odreagovala jsem se parádně, téměř celý víkend v kuchyni strávený! Byly to moc příjemný dva dny strávený s blízkýma lidma - první den s kamarády, druhý den s rodinou. A výsledek můžete vidět na fotce.


No, takže teď může začít pravý advent pro mě! :) Máme nazdobený stromeček (první společný stomeček na první společné Vánoce!), budeme péct perníčky, už sbírám recepty na bramborový salát a domácí vánočku... aah miluju tohle období Vánoc - pro mě má i jiný význam, připomínáme si, že se narodil náš Pán, Ježíš - ale líbí se mi i to, že je všude hodně světýlek, a prostě celkově město, které je jinak takové šedivé, se najednou rozzáří a všude je krásná výzdoba!

Takže během prosince určitě na blog přidám recepty na nějaké to cukroví co budu péct - jen co nám chutná, ne takové to tradiční cukroví. Ale především budeme na Vánoce odpočívat, no stress, pěkně nohy v teple a koukat na osvětlenej stromeček a přiblblý americký Vánoční komedie které máme tolik rádi ;-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když se v komentářích podělíte o své zkušenosti, připomínky a rady!
Pavla