čtvrtek 21. listopadu 2013

Vynikající dýňová polévka podle Chez Lucie

Dýně mi doma ležela už asi měsíc. Původně jsem si chtěla do zásoby do mrazáku vytvořit dýňové pyré, nicméně nálada, chuť a potřeba vytvořit něco barevného v těchto "šedivých" podzimních dnech, mě přiměly k dýňové polévce.

A šla jsem najisto - na blog Chez Lucie, kde je spousta skvělých receptů! Přečetla jsem si ingredience a postup, který mě svou jednoduchostí a nenáročností nadchl! Postupovala jsem přesně podle instrukcí, jen dýně jsem měla jen 800g, tak jsem dala 800 ml domácího zeleninového vývaru. Jen jsem místo 200g smetany dala 75g smetany a 125g domácího mandlového mléka. Příště bych zkusila přidat zázvor, ale určitě tak aby nepřebil chuť Hokkaido dýně.

Polévku skvěle doplnily krutonky z domácího chleba, opečené kousky slaniny, a trocha zakysané smetany. Měla jsem na večeři kamarádku, a myslím, že jsme se obě moc pochutnaly :)

Tady je odkaz na Luciin blog s tímto skvělým receptem, určitě doporučuji vyzkoušet! http://luciedvorakova.blogspot.cz/2010/11/dynova-polevka.html Zvládne i kuchař začátečník :)


Omlouvám se za ty večerní fotky... Chvíli to budete muset vydržet, protože když člověk přijde z práce ve 4, tak než stihne začít vařit, venku už je tma. Nicméně tato veselá polévka vám hned zlepší náladu! :) 

[: papája :]

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když se v komentářích podělíte o své zkušenosti, připomínky a rady!
Pavla