středa 5. prosince 2012

OHh Soo Romantic!!

Oh wow, tak mě to konečně potkalo. Romantické požádání o ruku. :) Nádherný slunečný den, modrá obloha, zima jako prase, bláto na poli, krásné symbolické místo... a najednou to pokleknutí a třpytící se prsten... Nemohla bych si tenhle okamžik přát krásnější, než jak to Ivo provedl :)


Ivo mě požádal o ruku! Chodíme spolu dva a půl roku... Zpočátku jsem si nedokázala představit, že bych tak dlouho čekala na prstýnek od něj. Ale měla jsem ty zamilované růžové brýle docela dlouho - abych pravdu řekla, jsem moc ráda, že to "trvalo tak dlouho". Bůh to měl v rukou. Věděl, že nejsem připravená, i když jsem si myslela, že jsem. Z domu si ponesu určité negativní vlastnosti,vzpomínky, návyky a reakce na situace, ale Bůh mi projevuje tak neskutečnou milost! Jen to bude chtít trochu času. Bydlet pryč z domu mi vážně prospěje.
Během těch dvou let jsme se s Ivem poznávali, to ano... ale myslím, že asi nejvíc jsme se poznali za posledního půl roku. A taky je vidět, tak nás oba Bůh měnil, jak nám dával (a dává) lásku a porozumění k sobě navzájem. Myslím, že během tohoto posledního půlroku jsme si mnohem víc povídali o důležitých věcech, četli jsme spolu knížku o manželství, a podnikali spoustu věcí spolu... A nebude to vždycky lehké, na manželství je třeba pořád pracovat... je to vlastně takový krok víry pro oba. Věřím, že Bůh mi dává toho správného muže :) Cítím neskutečnou vděčnost a radost z toho, že i když jsme oba hříšní lidi, Bůh nám prokázal milost v tom, jak nás oba mění. Teď mě k tomuto napadl jeden verš, nevím už, kde je, ale asi by se mi líbil na svatební pozvánky: Nestaví-li dům Hospodin, marně se namáhají jeho stavitelé. Ano, potřebujeme Boha. Bez Něj nemám lásku k sobě ani k nikomu jinýmu. 
Věc, kterou poslední dobou řeším, je využívání času. Jak trávím čas? Chtěla bych dělat tolik věcí, myslím na spoustu z nich, ale neuděám ani jednu.. Chtěla bych napsat knížku, nebo aspoň detailně sepsat jedno svědectví, které věřím, že Bůh po mně jednou bude chtít, abych říkala. Chtěla bych pravidelně cvičit. Chtěla bych zkusit uvařit falafely. Chtěla bych víc číst Bibli a poznávat Boží charakter. Chtěla bych si znovu osvěžit francouzštinu. Naučit se hrát na kytaru aspoň trochu. aaaaaaah a tak dál! DISCIPLÍNA Pavlíno! Discipína! Tak se můžete modit za tohle, abych se dokázala soustředit na jednu věc. I když teď to asi moc nepůjde, protože budu plánovat svatbu za chvíli, a to budu mít v hlavě zase hodně věcí... ale jelikož jsem hyper-organizovanej člověk, tak to přece zvládnu! :D

Zítra mám pracovní pohovor (ano, stále nemám práci), tak to ukončím, ale zas dám brzy recept (chystám se na Macarons pokus č.1)

[: papája :]

2 komentáře:

  1. haha.DISCIPLÍNA!! :- D
    btw ten veršík měli myslím na svatebních oznámeních jirka s ester : )

    OdpovědětVymazat
  2. fakt ho mel jirka s ester? :) tak my treba taky, mam ten vers moc rada.. :)

    OdpovědětVymazat

Budu moc ráda, když se v komentářích podělíte o své zkušenosti, připomínky a rady!
Pavla