neděle 1. července 2012

BOOK WISHLIST

Tak konečně můžu taky číst něco jinýho než skripta!! Yay! :) Každopádně si dělám seznam knížek, který si v budoucnu chci přečíst, některý možná i koupit... zatím mě jich teda nenapadlo moc, ale i tenhle seznámek je víc než dost zatím. Momentálně čtu pětisetstránkovou knížku v angličtině a nejsem ani v půlce :) Ale je to paráda zase číst, připomíná mi to ranou pubertu, kdy jsem přečetla třeba jednu knížku denně a v knihovně jsem byla schopná strávit skoro celý den :D Teď ovšem čtu jiný typy knížek - míň fikce a víc knížek, co mi možná i něco dají, který můžou něčím přispět mému duchovnímu růstu. Hodně mě zajímá oblast vztahů (dating i obecně), ale nic se nesmí přehánět že :) přece jen každá knížka zobecňuje a my musíme ty myšlenky nějak aplikovat na náš život.







Mark & Grace Driscoll – Real Marriage

- haha tak tuhle chci určitě koupit :) Jeho kázání a jeho příběhy jsou skvělý, a téma přátelství v manželství je v podobných knížkách často opomíjeno.





 
 


 Donald Whitney – Zbožnost není zadarmo

ano, není zadarmo :D
 









Gary Smalley – Kdyby jen muž věděl... co žena prožívá

- asi bude spíš pro muže, ale i tak mě zajímá, co se tam píše! :D
 











Susan Hunt – Spiritual Mothering

- duchovní mateřství je nádherná ale pro mě i velmi stresující záležitost.. je to velká zodpovědnost, a v češtině moc dobrých knížek na toto téma zdá se není..







Emmerson Eggerichs – Láska a úcta

- už obálka napovídá, že knížka je o různých potřebách partnerů - ženy potřebují být milovány, zatímco muži potřebují být respektováni... může to být zajímavá knížka








Gary Chapman – Láska jako životní styl

 - v téhle knížce se rěší vztahy mezi lidmi obecně, ne jen romantické chození, takže to může být příjemná změna od všech "vztahových" knížek, který jsem četla poslední dobou







Kevin Leman – The Birth Order Book: Why You Are The Way You Are

- pán, který napsal skvělou knihu "Sex začíná v kuchyni" (a ne, není to nějaká křesťanská kamasutra :D) a téma pořadí narození mi přijde velmi velmi zajímavé.. 






David Lodge – Hostující profesoři (Changing Places)

- beletrie z univerzitního prostředí.. zaujala mě díky jednomu kurzu ve škole :)







No, zatím to není moc dlouhý seznam, ale kdo má čas tolik číst??!! :) 





Tuhle knížku teď čtu.. mega dobrá detektivka, která se odehrává na konci 19. století v New Yorku.
Caleb Carr - Alienist (česky: Psychiatr)


1 komentář:

  1. Ted jsem dočetla knižku od K. Lemana. jmenuje se !Jsou muži skutečně takoví, jak si myslíte? - a je to hodně dobrý :- D hodně zajímavý styl psaní má ten týpek. .- D hah. mám ji pujčenou od Marcelky, tak jestli jsi ju ještě nečetla tak ti ju doporučuju ;- )
    jako nic převratného v ní není, ale zhltla jsem ji asi za 2 dny, nasmála jsem se taky trochu a tak. : )

    OdpovědětVymazat

Budu moc ráda, když se v komentářích podělíte o své zkušenosti, připomínky a rady!
Pavla